סינמטק בעמק

סינמטק סרטי יוני

בימוי: מיה מקמנוס רונן

בקיבוץ נאות-סמדר, קהילה אלטרנטיבית בלב המדבר, כחלק מאורחות החיים המיוחדים של המקום, מתקיים אחת לכמה שנים אירוע הנקרא 'מעברים'- בו לאורך חודש בקיץ, כולם משפצים ומחליפים בתים.
איש אינו יודע מראש לאיזה בית יעבור וכולם מגלים זאת יחד בערב אחד חגיגי. הקהילה כולה נכנסת מבחירה למסע אישי ומטלטל בו אריזת הבית הפיזי ושיפוץ הבתים מקביל למסע התבוננות, איש איש אל עולמו הפנימי ויחד מתעוררות שאלות על אספקטים קיומיים בחיים. סיפור ה'מעברים' נוגע במהות קהילה ייחודית זו ובטבע האדם, המחפש אחר תחושת בית וחופש פנימי.

בימוי: ג׳ון יוז

“מועדון ארוחת הבוקר“ הוא סרט מפתח בקולנוע של שנות השמונים. כמו כל הקולנוע של ג'ון יוז, "מועדון ארוחת הבוקר" הוא סרט סוחף, אלגנטי ונוגע ללב – שלוכד היטב את הרגע בו נוצר: במתח שבין שמרנות לפסאודו רדיקליות. עם שיר הנושא המוצלח של סימפל מיינדס, בזכות ההופעה התוססת של אנסמבל הצעירים (בזמנו) והעלילה הכמו מרדנית הפכו את “מועדון ארוחת הבוקר“ ליותר מלהיט – זוהי קלאסיקה שראויה גם היום לתשומת לב.

ליידי היא כלבת הקוקר ספיינל של בני הזוג דיר. כאשר לשניים נולד תינוק, מאבדת ליידי את היחס החם שזכתה לו. היא יוצאת לסיבוב בעיר עם כלב רחוב שרמנטי, ועד מהרה השניים מתאהבים. לוכדי הכלבים העירוניים מפרידים בינהם, אך כאשר הם מתאחדים שוב, עליהם להוכיח אומץ, תושיה ונאמנות כדי לשמור על אהבתם ועל התינוק החדש… "היפיפיה והיחפן" הוא עוד להיט בשרשרת הלהיטים שהוציאו אולפני דיסני בשנות החמישים, והגדיר את הסטנדרט לסרט אנימציה מעולה: יש כאן עלילה סוחפת, דמויות שזוכות לאהדה, איורים חמים, הומור כובש ורומנטיקה מתוקה.
 
הסרט מדובב לעברית

 

בימוי: אלן פארקר

סרט הקאלט של אלן פארקר (אקספרס של חצות) שהיווה השראה לסדרת הטלוויזיה הפופולרית. דרמה רגישה ואינטליגנטית, המתמקדת במספר תלמידי תיכון בבית ספר לאמנות ניו יורקי – קוקו הרקדנית השאפתנית, לירוי הסקסי והמרדן, ברונו הפסנתרן האאוטסיידר, מונטגומרי הביישן ודוריס הנוירוטית.
אגתה כריסטי – הסופרת הנמכרת ביותר אחרי אלוהים.
כיצד הפכה הילדה המשועממת למלכת ספרי הפשע והבילוש?
 
איש הטלוויזיה יונתן גת, מגיש תוכנית הרדיו ״גיבור תרבות״ ב״כאן 11״, בהרצאה שחושפת את הסודות מאחורי פריצות הדרך היצירתיות של אלה ששינו את עולם התרבות.
חיי החווה השקטים של שון וחבריו הכבשונים משתנים מקצה לקצה, כאשר חייזרית קטנה וחמודה בשם לולה נוחתת ממש לידם. שון נחוש בדעתו לעזור לה לחזור הביתה, ויחד עם לולה השובבה בעלת כוחות הקסם הם יוצאים למסע. אבל הכל מסתבך כשאנשים אחרים מנסים לחבל במשימה ולתפוס את לולה.
 
הסרט ללא דיאלוג

בימוי: ברנדון קריימר

בבוקר השבעה באוקטובר אבדו עקבותיהם של ליאת ואביב אצילי, בני זוג מקיבוץ ניר עוז. כשהתברר כי ליאת מוחזקת בחיים בשבי חמאס, התכווננו חיי המשפחה למירוץ נגד השעון: להחזיר אותה הביתה. אביה יהודה, האחות טל ובנה הצעיר נטע הופכים לשגרירים במאבק חוצה יבשות, כשיהודה אינו מוותר לרגע על המסר האמיץ והמורכב ועם זאת ההגיוני כל כך בו הוא וליאת מאמינים: הפתרון האפשרי היחידי הוא ההכרה כי מן העבר השני של הקונפליקט ישנם בני אדם. 

בתום ההקרנה יתקיים מפגש עם אביה של ליאת אצילי.

אחרי עונה מותחת ומלאה בשדים, תהפוכות ווסטים ורודים, האחיין שלי בנץ מגיעה לסיומה בשני פרקים מיוחדים שיסבירו את כל מה שאפשר להסביר וישאירו אחריהם עוד מלא סימני שאלה!

בימוי: פאיאל קפאדיה

זוכה פרס ה"גרנד פרי"  בפסטיבל קאן 2024

אנו ופראבה הן שתי אחיות שעובדות בבית חולים במומבאי, וגם גרות יחד. השגרה היומית של של פראבה מופרת כשהיא מקבלת בדואר מתנה מבעלה המרוחק שגר בגרמניה, בעוד שאנו, הצעירה ממנה, מנסה ללא הצלחה למצוא מקום בעיר הצפופה שבו היא ובן זוגה יוכלו להיות יחד בחופשיות. כשהשתיים יצאו יחד לטיול בעיירת חוף, הן ימצאו, סוף סוף, מקום שבו הן יוכלו להיות עצמן. 

בימוי: שון בייקר

הזוכה הגדול של פרסי האוסקר 2025 – זוכה 5 פרסים כולל הסרט הטוב ביותר!
זוכה פרס דקל הזהב – פסטיבל קאן

אנורה, צעירה שעובדת בברוקלין כחשפנית, זוכה להזדמנות נדירה לסיפור סינדרלה משלה כשלמועדון בו היא עובדת נכנס וניה, צעיר מרדן, מפונק, כריזמטי – ובן של אוליגרך רוסי מפורסם ועשיר כקורח. בין השניים נוצר חיבור מיוחד ולא צפוי, ונראה שאנורה זכתה בכל הקופה – עד שהחדשות על הרומן הסוער מגיעות למשפחה של וניה ברוסיה, וההורים שלו עולים על מטוס בדרך לניו יורק…

בימוי: אודי ניר, שגיא בורנשטיין

אפרת טילמה נאלצה לבחור מהארץ כנערה בשנות ה-60, לאחר ששוטר איים להרוג אותה אם יראה אותה שוב הולכת בבגדי נשים בתל-אביב. כיום, בגיל 75, היא פעילה להט״בקית בולטת והמתנדבת הטרנסית הראשונה במשטרת ישראל. בעוד המדינה מיתדרדרת למשבר חברתי ופוליטי חסר תקדים, אפרת מתמודדת עם הטראומות שעיצבו את חייה ויוצאת שוב להיאבק על חירותה.

בתום ההקרנה יתקיים שיח יוצרים.

 

בימוי: גד אייזן

בגיל 67, אחרי שהגיע לפסגת עולם האיור בארץ ובעולם, נאלץ מישל קישקה לפנות את מקומו באקדמיית בצלאל לטובת הדור הצעיר. כקריקטוריסט הוא תיעד את החלום הציוני ושברו: מעולהמנסה וציוני נלהב שבא מבלגיה לעזור במלחמת יום כיפור, הפך עם השנים לנביא זעם. האבולוציה של הקריקטורות שלו משקפת הידרדרות ערכים כללית בחברה הישראלית, בחברה, בפוליטיקה, ובזיכרון השואה. בכישרונו הפך מעולה חדש לצבר ירושלמי מחוספס עם מבטא בלגי שלא מפחד לומר לנו את האמת ובפרצוף. בכדי לרפא עצמו מעול הדור השני יצר קישקה רומן גרפי וחשף את הכל אודות משפחתו ושתיקת אביו, שהובילה לטרגדיה משפחתית. יצירה זו על הדור השני הפכה לסרט מצויר צרפתי המנסה להזכיר לדור הצעיר את שואת היהודים.

בתום ההקרנה יתקיים שיח יוצר עם הבמאי ומישל קישקה.

 

בימוי: ברנהארד וגנר

מתיאס (אלברט שוך, "במערב אין כל חדש") טוב מאוד במה שהוא עושה. את רוצה "חבר תרבותי" שיקסים את החברות שלך? אתה צריך "בן מושלם" שירשים את השותפים שלך לעסקים? שילווה אתכם לקונצרט? מישהו מנומס, מתחשב, שיודע להקשיב וגם נראה טוב? מה שזה לא יהיה, אתם מוזמנים לשכור את מתיאס! הוא כה טוב בלהעמיד פנים שהוא מישהו אחר, שנראה שהוא לא לגמרי יודע איך להיות הוא עצמו…

בימוי: תומר היימן

26 שנה אחרי שמסעדת אורנה ואלה נפתחה ברחוב שינקין והפכה למוסד קולינרי תל אביבי מצליח, מחליטות אורנה אגמון ואלה שיין לסגור את מפעל חייהן המשותף.
בשבוע האחרון לפעילות המקום מתלווה אליהן הבמאי תומר היימן, שעבד בשנים הראשונות של המסעדה. הדינמיקה האינטנסיבית המלווה את הימים האחרונים והפרידה מקהל הלקוחות, המתכונים והעובדים, מייצרת שיחות אינטימיות וחד-פעמיות. מערכת היחסים המורכבת בין שתי הנשים נחשפת במנעד רגשות עזים של אהבה, תלות רגשית, רצונות אחרים ופחדים. הסרט מעז לשאול שאלות על מימוש עצמי, מחיר החופש וגעגוע לתקופה שלא תחזור.
בתום ההקרנה יתקיים שיח בהשתתפות אלה שיין.

בימוי: פאולו סורנטינו

הבחירה הרשמית – פסטיבל קאן
מאז שנולדה, בקיץ של 1950 בנאפולי, עיני כולם היו נשואות לפרתנופה היפהפיה שנקראה על שמה של הדמות המיתולוגית שהעניקה לאזור את שמו, והיתה ידועה ביופיה הפראי ובעוצמתה הבלתי מתפשרת. נדמה שפרתנופה נועדה לגדולות, ואכן, היא כובשת את כל הסובבים אותה עם קסם שאי אפשר לעמוד בפניו ועם נוכחות מסחררת ומרתקת, כשבליבה תהייה מתמשכת – מי היא באמת? בנערותה ואז בבגרותה, על רקע חופי הים של קאפרי וברחבי אירופה, פרתנופה תמצא את דרכה בעולם.

בימוי: ג'יימס מנגולד

הסרט מתמקד בהגעתו של בוב דילן לניו יורק. השנה היא 1961 ומול סצנת מוזיקה סוערת ומתפתחת, נער מסתורי בן 19 ממינסוטה מגיע עם גיטרה וכישרון מהפכני. עלייתו המטאורית תשנה את פני המוזיקה האמריקאית.

 

בימוי: ג'וזפה טורנאטורה

זוכה פרס האוסקר לסרט הזר הטוב ביותר – שנת 1990

הסרט האיטלקי המרגש והמאוד מצליח, שבוחן את מעמד הקולנוע באיטליה לאורך השנים דרך סיפור ידידותם של מקרין זקן וילד קטן שלימים הופך לבמאי קולנוע. מלודרמה מרשימה, אפית באימפקט שלה, סנטימנטאלית אך לעולם לא מאוסה. יצירת מופת סוחפת שנכנסה לספרי ההיסטוריה.

בימוי: טרייסי ליימון

זוכה פרס חבר השופטים ופרס הקהל – פסטיבל SXSW

לילי טרבינו היא צעירה אופטימית ומלאת חן, עם מערכת יחסים רחוקה ממושלמת עם אביה, שנדמה שבה היא הפכה להיות המבוגר האחראי והדואג, פעמים רבות על חשבון הצרכים שלה עצמה. אחרי ריב נוסף בין השניים, לאחריו הוא מחליט על ניתוק היחסים ביניהם, לילי מחליטה לנסות ליצור איתו קשר בדרך יצירתית – דרך הפייסבוק. בעיר אחרת, לא רחוק ממנה, בוב טרבינו עובד שעות ארוכות על מנת לתמוך באשתו ובסגנון חייה. הזוג עבר תקופה לא פשוטה, ובוב נוטה לתעדף את אשתו ואת העבודה שלו על פני מה שנראה שהוא צריך באמת. הודעה אחת, שתשלח בטעות לאדם הלא נכון, תשנה את גורל השניים לנצח.

סינמה איטליה – קסם הקולנוע האיטלקי.
כיצד מדינת המגף שינתה את תולדות הקולנוע לנצח? הרצאה מלאת נוסטלגיה מגדולי היוצרים של איטליה.
 
איש הטלוויזיה יונתן גת, מגיש תוכנית הרדיו ״גיבור תרבות״ ב״כאן 11״, בהרצאה שחושפת את הסודות מאחורי פריצות הדרך היצירתיות של אלה ששינו את עולם התרבות.
סינמטק סרטי יוני

בימוי: מיה מקמנוס רונן

בקיבוץ נאות-סמדר, קהילה אלטרנטיבית בלב המדבר, כחלק מאורחות החיים המיוחדים של המקום, מתקיים אחת לכמה שנים אירוע הנקרא 'מעברים'- בו לאורך חודש בקיץ, כולם משפצים ומחליפים בתים.
איש אינו יודע מראש לאיזה בית יעבור וכולם מגלים זאת יחד בערב אחד חגיגי. הקהילה כולה נכנסת מבחירה למסע אישי ומטלטל בו אריזת הבית הפיזי ושיפוץ הבתים מקביל למסע התבוננות, איש איש אל עולמו הפנימי ויחד מתעוררות שאלות על אספקטים קיומיים בחיים. סיפור ה'מעברים' נוגע במהות קהילה ייחודית זו ובטבע האדם, המחפש אחר תחושת בית וחופש פנימי.

בימוי: ג׳ון יוז

“מועדון ארוחת הבוקר“ הוא סרט מפתח בקולנוע של שנות השמונים. כמו כל הקולנוע של ג'ון יוז, "מועדון ארוחת הבוקר" הוא סרט סוחף, אלגנטי ונוגע ללב – שלוכד היטב את הרגע בו נוצר: במתח שבין שמרנות לפסאודו רדיקליות. עם שיר הנושא המוצלח של סימפל מיינדס, בזכות ההופעה התוססת של אנסמבל הצעירים (בזמנו) והעלילה הכמו מרדנית הפכו את “מועדון ארוחת הבוקר“ ליותר מלהיט – זוהי קלאסיקה שראויה גם היום לתשומת לב.

ליידי היא כלבת הקוקר ספיינל של בני הזוג דיר. כאשר לשניים נולד תינוק, מאבדת ליידי את היחס החם שזכתה לו. היא יוצאת לסיבוב בעיר עם כלב רחוב שרמנטי, ועד מהרה השניים מתאהבים. לוכדי הכלבים העירוניים מפרידים בינהם, אך כאשר הם מתאחדים שוב, עליהם להוכיח אומץ, תושיה ונאמנות כדי לשמור על אהבתם ועל התינוק החדש… "היפיפיה והיחפן" הוא עוד להיט בשרשרת הלהיטים שהוציאו אולפני דיסני בשנות החמישים, והגדיר את הסטנדרט לסרט אנימציה מעולה: יש כאן עלילה סוחפת, דמויות שזוכות לאהדה, איורים חמים, הומור כובש ורומנטיקה מתוקה.
 
הסרט מדובב לעברית

 

בימוי: אלן פארקר

סרט הקאלט של אלן פארקר (אקספרס של חצות) שהיווה השראה לסדרת הטלוויזיה הפופולרית. דרמה רגישה ואינטליגנטית, המתמקדת במספר תלמידי תיכון בבית ספר לאמנות ניו יורקי – קוקו הרקדנית השאפתנית, לירוי הסקסי והמרדן, ברונו הפסנתרן האאוטסיידר, מונטגומרי הביישן ודוריס הנוירוטית.
אגתה כריסטי – הסופרת הנמכרת ביותר אחרי אלוהים.
כיצד הפכה הילדה המשועממת למלכת ספרי הפשע והבילוש?
 
איש הטלוויזיה יונתן גת, מגיש תוכנית הרדיו ״גיבור תרבות״ ב״כאן 11״, בהרצאה שחושפת את הסודות מאחורי פריצות הדרך היצירתיות של אלה ששינו את עולם התרבות.
חיי החווה השקטים של שון וחבריו הכבשונים משתנים מקצה לקצה, כאשר חייזרית קטנה וחמודה בשם לולה נוחתת ממש לידם. שון נחוש בדעתו לעזור לה לחזור הביתה, ויחד עם לולה השובבה בעלת כוחות הקסם הם יוצאים למסע. אבל הכל מסתבך כשאנשים אחרים מנסים לחבל במשימה ולתפוס את לולה.
 
הסרט ללא דיאלוג

בימוי: ברנדון קריימר

בבוקר השבעה באוקטובר אבדו עקבותיהם של ליאת ואביב אצילי, בני זוג מקיבוץ ניר עוז. כשהתברר כי ליאת מוחזקת בחיים בשבי חמאס, התכווננו חיי המשפחה למירוץ נגד השעון: להחזיר אותה הביתה. אביה יהודה, האחות טל ובנה הצעיר נטע הופכים לשגרירים במאבק חוצה יבשות, כשיהודה אינו מוותר לרגע על המסר האמיץ והמורכב ועם זאת ההגיוני כל כך בו הוא וליאת מאמינים: הפתרון האפשרי היחידי הוא ההכרה כי מן העבר השני של הקונפליקט ישנם בני אדם. 

בתום ההקרנה יתקיים מפגש עם אביה של ליאת אצילי.

אחרי עונה מותחת ומלאה בשדים, תהפוכות ווסטים ורודים, האחיין שלי בנץ מגיעה לסיומה בשני פרקים מיוחדים שיסבירו את כל מה שאפשר להסביר וישאירו אחריהם עוד מלא סימני שאלה!

בימוי: פאיאל קפאדיה

זוכה פרס ה"גרנד פרי"  בפסטיבל קאן 2024

אנו ופראבה הן שתי אחיות שעובדות בבית חולים במומבאי, וגם גרות יחד. השגרה היומית של של פראבה מופרת כשהיא מקבלת בדואר מתנה מבעלה המרוחק שגר בגרמניה, בעוד שאנו, הצעירה ממנה, מנסה ללא הצלחה למצוא מקום בעיר הצפופה שבו היא ובן זוגה יוכלו להיות יחד בחופשיות. כשהשתיים יצאו יחד לטיול בעיירת חוף, הן ימצאו, סוף סוף, מקום שבו הן יוכלו להיות עצמן. 

בימוי: שון בייקר

הזוכה הגדול של פרסי האוסקר 2025 – זוכה 5 פרסים כולל הסרט הטוב ביותר!
זוכה פרס דקל הזהב – פסטיבל קאן

אנורה, צעירה שעובדת בברוקלין כחשפנית, זוכה להזדמנות נדירה לסיפור סינדרלה משלה כשלמועדון בו היא עובדת נכנס וניה, צעיר מרדן, מפונק, כריזמטי – ובן של אוליגרך רוסי מפורסם ועשיר כקורח. בין השניים נוצר חיבור מיוחד ולא צפוי, ונראה שאנורה זכתה בכל הקופה – עד שהחדשות על הרומן הסוער מגיעות למשפחה של וניה ברוסיה, וההורים שלו עולים על מטוס בדרך לניו יורק…

בימוי: אודי ניר, שגיא בורנשטיין

אפרת טילמה נאלצה לבחור מהארץ כנערה בשנות ה-60, לאחר ששוטר איים להרוג אותה אם יראה אותה שוב הולכת בבגדי נשים בתל-אביב. כיום, בגיל 75, היא פעילה להט״בקית בולטת והמתנדבת הטרנסית הראשונה במשטרת ישראל. בעוד המדינה מיתדרדרת למשבר חברתי ופוליטי חסר תקדים, אפרת מתמודדת עם הטראומות שעיצבו את חייה ויוצאת שוב להיאבק על חירותה.

בתום ההקרנה יתקיים שיח יוצרים.

 

בימוי: גד אייזן

בגיל 67, אחרי שהגיע לפסגת עולם האיור בארץ ובעולם, נאלץ מישל קישקה לפנות את מקומו באקדמיית בצלאל לטובת הדור הצעיר. כקריקטוריסט הוא תיעד את החלום הציוני ושברו: מעולהמנסה וציוני נלהב שבא מבלגיה לעזור במלחמת יום כיפור, הפך עם השנים לנביא זעם. האבולוציה של הקריקטורות שלו משקפת הידרדרות ערכים כללית בחברה הישראלית, בחברה, בפוליטיקה, ובזיכרון השואה. בכישרונו הפך מעולה חדש לצבר ירושלמי מחוספס עם מבטא בלגי שלא מפחד לומר לנו את האמת ובפרצוף. בכדי לרפא עצמו מעול הדור השני יצר קישקה רומן גרפי וחשף את הכל אודות משפחתו ושתיקת אביו, שהובילה לטרגדיה משפחתית. יצירה זו על הדור השני הפכה לסרט מצויר צרפתי המנסה להזכיר לדור הצעיר את שואת היהודים.

בתום ההקרנה יתקיים שיח יוצר עם הבמאי ומישל קישקה.

 

בימוי: ברנהארד וגנר

מתיאס (אלברט שוך, "במערב אין כל חדש") טוב מאוד במה שהוא עושה. את רוצה "חבר תרבותי" שיקסים את החברות שלך? אתה צריך "בן מושלם" שירשים את השותפים שלך לעסקים? שילווה אתכם לקונצרט? מישהו מנומס, מתחשב, שיודע להקשיב וגם נראה טוב? מה שזה לא יהיה, אתם מוזמנים לשכור את מתיאס! הוא כה טוב בלהעמיד פנים שהוא מישהו אחר, שנראה שהוא לא לגמרי יודע איך להיות הוא עצמו…

בימוי: תומר היימן

26 שנה אחרי שמסעדת אורנה ואלה נפתחה ברחוב שינקין והפכה למוסד קולינרי תל אביבי מצליח, מחליטות אורנה אגמון ואלה שיין לסגור את מפעל חייהן המשותף.
בשבוע האחרון לפעילות המקום מתלווה אליהן הבמאי תומר היימן, שעבד בשנים הראשונות של המסעדה. הדינמיקה האינטנסיבית המלווה את הימים האחרונים והפרידה מקהל הלקוחות, המתכונים והעובדים, מייצרת שיחות אינטימיות וחד-פעמיות. מערכת היחסים המורכבת בין שתי הנשים נחשפת במנעד רגשות עזים של אהבה, תלות רגשית, רצונות אחרים ופחדים. הסרט מעז לשאול שאלות על מימוש עצמי, מחיר החופש וגעגוע לתקופה שלא תחזור.
בתום ההקרנה יתקיים שיח בהשתתפות אלה שיין.

בימוי: פאולו סורנטינו

הבחירה הרשמית – פסטיבל קאן
מאז שנולדה, בקיץ של 1950 בנאפולי, עיני כולם היו נשואות לפרתנופה היפהפיה שנקראה על שמה של הדמות המיתולוגית שהעניקה לאזור את שמו, והיתה ידועה ביופיה הפראי ובעוצמתה הבלתי מתפשרת. נדמה שפרתנופה נועדה לגדולות, ואכן, היא כובשת את כל הסובבים אותה עם קסם שאי אפשר לעמוד בפניו ועם נוכחות מסחררת ומרתקת, כשבליבה תהייה מתמשכת – מי היא באמת? בנערותה ואז בבגרותה, על רקע חופי הים של קאפרי וברחבי אירופה, פרתנופה תמצא את דרכה בעולם.

בימוי: ג'יימס מנגולד

הסרט מתמקד בהגעתו של בוב דילן לניו יורק. השנה היא 1961 ומול סצנת מוזיקה סוערת ומתפתחת, נער מסתורי בן 19 ממינסוטה מגיע עם גיטרה וכישרון מהפכני. עלייתו המטאורית תשנה את פני המוזיקה האמריקאית.

 

בימוי: ג'וזפה טורנאטורה

זוכה פרס האוסקר לסרט הזר הטוב ביותר – שנת 1990

הסרט האיטלקי המרגש והמאוד מצליח, שבוחן את מעמד הקולנוע באיטליה לאורך השנים דרך סיפור ידידותם של מקרין זקן וילד קטן שלימים הופך לבמאי קולנוע. מלודרמה מרשימה, אפית באימפקט שלה, סנטימנטאלית אך לעולם לא מאוסה. יצירת מופת סוחפת שנכנסה לספרי ההיסטוריה.

בימוי: טרייסי ליימון

זוכה פרס חבר השופטים ופרס הקהל – פסטיבל SXSW

לילי טרבינו היא צעירה אופטימית ומלאת חן, עם מערכת יחסים רחוקה ממושלמת עם אביה, שנדמה שבה היא הפכה להיות המבוגר האחראי והדואג, פעמים רבות על חשבון הצרכים שלה עצמה. אחרי ריב נוסף בין השניים, לאחריו הוא מחליט על ניתוק היחסים ביניהם, לילי מחליטה לנסות ליצור איתו קשר בדרך יצירתית – דרך הפייסבוק. בעיר אחרת, לא רחוק ממנה, בוב טרבינו עובד שעות ארוכות על מנת לתמוך באשתו ובסגנון חייה. הזוג עבר תקופה לא פשוטה, ובוב נוטה לתעדף את אשתו ואת העבודה שלו על פני מה שנראה שהוא צריך באמת. הודעה אחת, שתשלח בטעות לאדם הלא נכון, תשנה את גורל השניים לנצח.

סינמה איטליה – קסם הקולנוע האיטלקי.
כיצד מדינת המגף שינתה את תולדות הקולנוע לנצח? הרצאה מלאת נוסטלגיה מגדולי היוצרים של איטליה.
 
איש הטלוויזיה יונתן גת, מגיש תוכנית הרדיו ״גיבור תרבות״ ב״כאן 11״, בהרצאה שחושפת את הסודות מאחורי פריצות הדרך היצירתיות של אלה ששינו את עולם התרבות.
דילוג לתוכן